معرفی بازی | فاتح قلعه‌ها
  • کد مطالب: ۱۶۸۵۸۷
  • /
  • ۰۶ دی‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۷

معرفی بازی | فاتح قلعه‌ها

این بار به سراغ یک بازی آنلاین ایرانی می‌رویم که در آن باید به هر روشی که می‌توانید تلاش کنید به ثروتمندترین آدم دنیا تبدیل شوید.

این بار به سراغ یک بازی آنلاین ایرانی می‌رویم که در آن باید به هر روشی که می‌توانید تلاش کنید به ثروتمندترین آدم دنیا تبدیل شوید.

ابتدای زمانی که وارد بازی «فاتح قلعه‌ها» می‌شوید، صاحب یک قلعه‌ کوچک و قدیمی هستید که چندان مجهز نیست.

همان اول کار باید با امکاناتی که بازی در اختیارتان قرار می‌دهد، تله‌ها و موانعی را در قلعه‌تان جاگذاری کنید تا از منابع و ثروتی که در ابتدای بازی صاحبش هستید، محافظت کنید و بازیکن‌های دیگر نتوانند وارد قعله‌تان شوند و اموالتان را به یغما ببرند.

پس از این، وقتی تا اندازه‌ای خیالتان از امنیت قلعه‌تان راحت شد، زمان آن می‌رسد که شروع به نقشه ریختن کنید و با حمله به قلعه‌های دیگران و غارت آن‌ها ثروت خود را افزایش دهید.

در واقع بازی به ۲ بخش کلی تقسیم می‌شود. در بخش اول باید تا جایی که می‌توانید قلعه‌های دشمنان را فتح کنید و منابع آن‌ها را به دست بیاورید.

بخش دوم هم مربوط به قلعه‌ خودتان است و باید در طول بازی و با بیشتر شدن ثروتتان، برای امنیت بیشتر قلعه‌ خود هم هزینه کنید. اگر بتوانید با موفقیت خزانه دیگران را تصاحب کنید، امتیاز و سکه دریافت می‌کنید.

سکه‌ها را برای طراحی مسیر و بهتر کردن تله‌های قلعه‌ خود هزینه می‌کنید. امتیازات نیز شما را وارد بخش‌های جدیدی از بازی می‌کند و قابلیت‌های بیشتری در اختیارتان قرار می‌دهد.

همچنین در صورتی که دیگران در تلاش برای سرقت کردن خزانه‌ی شما شکست بخورند، مقداری امتیاز و سکه کسب می‌کنید و در صورتی که موفق شوند، از امتیاز و سکه‌های شما کم می‌شود.

بازی و تلاش کنید تا ثروتمندترین آدم این دنیا بشوید!

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.